16.05.2023
Budowanie marki firmy poprzez e-marketing
Czym jest marketing internetowy?
Marketing internetowy określany również jako e-marketing to wszechstronny termin używany do opisania działań marketingowych prowadzonych online. To proces promowania marki lub firmy i jej produktów lub usług wśród klientów za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
Marketing internetowy to szeroka dziedzina, która obejmuje różne rodzaje działań. Ważne jest, aby znać poszczególne rodzaje marketingu internetowego i wiedzieć, który z nich będzie najlepiej pasował do potrzeb naszej firmy.
Jakie są rodzaje marketingu internetowego?
- SEO – optymalizacja i pozycjonowanie
- Kampanie reklamowe Google Ads, czyli SEM
- Social media marketing – marketing społecznościowy
- Content marketing
- E-mail marketing
- E-commerce marketing
- Marketing wirusowy
- Influencer marketing
- Marketing afiliacyjny
Poprzez odpowiednie wykorzystanie tych narzędzi, firmy mogą zwiększyć swoją widoczność, budować relacje z klientami i rozwijać swoją markę.
A TY z jakiego rodzaju marketingu internetowego chcesz zacząć korzystać?
Jeśli chcesz poznać szczegóły skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować profesjonalne biznesowe szkolenie w Twojej firmie.
Martyna Sokół-Czajka
Doradca klienta ds. usług szkoleniowych
tel. kom. +48 535 849 860
tel. +48 89 535 30 90
e-mail: [email protected]