Przejdź do właściwej treści strony Przejdź do menu
blog

16.05.2023

Budowanie marki firmy poprzez e-marketing

Budowanie marki firmy poprzez e-marketing

Czym jest marketing internetowy?

Marketing internetowy określany również jako e-marketing to wszechstronny termin używany do opisania działań marketingowych prowadzonych online. To proces promowania marki lub firmy i jej produktów lub usług wśród klientów za pośrednictwem kanałów cyfrowych.

Marketing internetowy to szeroka dziedzina, która obejmuje różne rodzaje działań. Ważne jest, aby znać poszczególne rodzaje marketingu internetowego i wiedzieć, który z nich będzie najlepiej pasował do potrzeb naszej firmy.


Jakie są rodzaje marketingu internetowego?

  • SEO – optymalizacja i pozycjonowanie
  • Kampanie reklamowe Google Ads, czyli SEM
  • Social media marketing – marketing społecznościowy
  • Content marketing
  • E-mail marketing
  • E-commerce marketing
  • Marketing wirusowy
  • Influencer marketing
  • Marketing afiliacyjny


Poprzez odpowiednie wykorzystanie tych narzędzi, firmy mogą zwiększyć swoją widoczność, budować relacje z klientami i rozwijać swoją markę.

 

A TY z jakiego rodzaju marketingu internetowego chcesz zacząć korzystać?

Jeśli chcesz poznać szczegóły skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować profesjonalne biznesowe szkolenie w Twojej firmie.

 

Martyna Sokół-Czajka

Doradca klienta ds. usług szkoleniowych

tel. kom. +48 535 849 860

tel. +48 89 535 30 90

e-mail: [email protected]