blog

17.04.2023

Feedback w Twoim przedsiębiorstwie

Feedback w Twoim przedsiębiorstwie

Czy wiesz czym jest feedback w Twoim przedsiębiorstwie?

Feedback jest proces, który polega na uzyskiwaniu informacji zwrotnej na temat pracy lub wydajności pracowników. Jest to narzędzie, które pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron oraz na wprowadzenie pozytywnych zmian w pracy ludzi. To także nieoceniony sposób na rozwijanie umiejętności pracowników.


Czy feedback jest ważny w Twoim przedsiębiorstwie?

Feedback jest kluczowy w procesie rozwoju i dążenia do realizacji celów niemalże każdej firmy. Umożliwia on właścicielom firmy, kadrze zarządzającej, a także pracownikom rozwijanie swoich umiejętności, co prowadzi do poprawy jakości produktów lub usług oraz zwiększenia lojalności klientów. Dlaczego feedback jest tak ważny? Oto pięć kluczowych powodów:

  1. Umożliwia identyfikację mocnych i słabych stron.
  2. Pomaga w rozwijaniu kompetencji pracowników.
  3. Poprawia komunikację w firmie.
  4. Motywuje pracowników.
  5. Zwiększa lojalność klientów.


Chcesz poznać więcej szczegółów - Zapraszam do kontaktu a zorganizujemy dla Twojej Firmy profesjonalne biznesowe szkolenia.


Anastasiya Dydyshka

Ekspert ds. Rozwoju

tel. + 48 530 599 819

e-mail: [email protected]