17.04.2023
Feedback w Twoim przedsiębiorstwie
Czy wiesz czym jest feedback w Twoim przedsiębiorstwie?
Feedback jest proces, który polega na uzyskiwaniu informacji zwrotnej na temat pracy lub wydajności pracowników. Jest to narzędzie, które pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron oraz na wprowadzenie pozytywnych zmian w pracy ludzi. To także nieoceniony sposób na rozwijanie umiejętności pracowników.
Czy feedback jest ważny w Twoim przedsiębiorstwie?
Feedback jest kluczowy w procesie rozwoju i dążenia do realizacji celów niemalże każdej firmy. Umożliwia on właścicielom firmy, kadrze zarządzającej, a także pracownikom rozwijanie swoich umiejętności, co prowadzi do poprawy jakości produktów lub usług oraz zwiększenia lojalności klientów. Dlaczego feedback jest tak ważny? Oto pięć kluczowych powodów:
- Umożliwia identyfikację mocnych i słabych stron.
- Pomaga w rozwijaniu kompetencji pracowników.
- Poprawia komunikację w firmie.
- Motywuje pracowników.
- Zwiększa lojalność klientów.
Chcesz poznać więcej szczegółów - Zapraszam do kontaktu a zorganizujemy dla Twojej Firmy profesjonalne biznesowe szkolenia.
Anastasiya Dydyshka
Ekspert ds. Rozwoju
tel. + 48 530 599 819
e-mail: [email protected]