18.06.2023
Zwiększ obroty swojej firmy!

Jak bardzo ważna jest obsługa klienta i podejście do niego? – BARDZO WAŻNE!
Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i skutecznej sprzedaży?
Pewnie, że TAK!
Zorganizujemy dla Ciebie takie szkolenie!
Poniżej przykładowy zakres tematyczny, który możemy dostosować do Twoich potrzeb:
- Jak rozpoznawać potrzeby psychologiczne klientów?
- Metody wykorzystywania neurobiologii i kogniwistyki podczas rozmów z klientami.
- Jak utrzymać satysfakcjonujące relacje z klientem poprzez pierwszy kontakt.
- Techniki wywierania wpływu wg teorii Roberta Cialdiniego.
- Jak zarządzać relacjami z klientami?
- Omówienie najnowszych metod i technik podczas obsługi klienta.
- Jak pisać profesjonalne i skuteczne oferty mailowe?
- Zasady rozmowy przez telefon z klientem, której celem jest sprzedaż lub dosprzedaż.
- Techniki negocjacji z klientem. 20 skutecznych technik i narzędzi.
- Elementy perswazji i negocjacji.
- Przygotowanie do spotkania negocjacyjnego.
- Warunki negocjacji.
- BATNA- najważniejsze element negocjacji.
- Standard obsługi sprzedaży.
- Budowanie przywiązania klienta poprzez profesjonalną obsługę.
- Najnowsze techniki i modele obsługi klienta.
Jeśli chcesz poznać szczegóły skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować profesjonalne szkolenie w Twojej firmie.
Zapraszam do kontaktu:
Dominika Eppa
Starszy Ekspert ds. Rozwoju
tel. kom. +48 883 590 530
e-mail: [email protected]