Przejdź do właściwej treści strony Przejdź do menu
blog

18.06.2023

Zwiększ obroty swojej firmy!

Zwiększ obroty swojej firmy!

Jak bardzo ważna jest obsługa klienta i podejście do niego? – BARDZO WAŻNE!               

Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i skutecznej sprzedaży?

Pewnie, że TAK!

Zorganizujemy dla Ciebie takie szkolenie!


Poniżej przykładowy zakres tematyczny, który możemy dostosować do Twoich potrzeb:

  • Jak rozpoznawać potrzeby psychologiczne klientów?
  • Metody wykorzystywania neurobiologii i kogniwistyki podczas rozmów z klientami.
  • Jak utrzymać satysfakcjonujące relacje z klientem poprzez pierwszy kontakt.
  • Techniki wywierania wpływu wg teorii Roberta Cialdiniego.
  • Jak zarządzać relacjami z klientami?
  • Omówienie najnowszych metod i technik podczas obsługi klienta.
  • Jak pisać profesjonalne i skuteczne oferty mailowe?
  • Zasady rozmowy przez telefon z klientem, której celem jest sprzedaż lub dosprzedaż.
  • Techniki negocjacji z klientem. 20 skutecznych technik i narzędzi.
  • Elementy perswazji i negocjacji.
  • Przygotowanie do spotkania negocjacyjnego.
  • Warunki negocjacji.
  • BATNA- najważniejsze element negocjacji.
  • Standard obsługi sprzedaży.
  • Budowanie przywiązania klienta poprzez profesjonalną obsługę.
  • Najnowsze techniki i modele obsługi klienta.

 

Jeśli chcesz poznać szczegóły skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy zorganizować profesjonalne szkolenie w Twojej firmie.

 

Zapraszam do kontaktu:

Dominika Eppa

Starszy Ekspert ds. Rozwoju

tel. kom. +48 883 590 530

e-mail: [email protected]